رییس فدراسیون: آمادگی جسمانی جزو رشته‌های پرمخاطب کشور است

کرمانشاه - ایرنا - رییس فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: این رشته جزو یکی از پرمخاطب‌ترین رشته‌های ورزشی در کشور است که در آینده ای نزدیک خواهد توانست از نظر تعداد مخاطب با رشته فوتبال رقابت کند.

به گزارش ایرنا، احمد گواری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه افزود: این رشته به دلیل آنکه به عنوان پایه همه رشته های ورزشی محسوب می شود و با سلامت جامعه و بهبود زندگی مردم رابطه مستقیم دارد از اینرو با استقبال عموم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه این فدراسیون قصد دارد برای تعمیم سلامت مردم گام های خوبی را در این رشته بردارد اظهار کرد: ما سعی داریم در این زمینه به تک تک آحاد جامعه بر اساس علایق آنها خدمات لازم و مورد نیازشان را ارایه کنیم.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به فعالیت ۲۸ رشته در زیرمجموعه این فدراسیون ادامه داد: امروزه آمادگی جسمانی به عنوان یک نیاز برای مردم به شمار می رود که می توانند با توجه به علاقه و حتی شغلشان رشته مورد علاقه خود را انتخاب و در آن به فعالیت بپردازند.

رییس فدراسیون: آمادگی جسمانی جزو رشته‌های پرمخاطب کشور است

گواری تاکید کرد: با توجه به اینکه آمادگی جسمانی با سلامت جامعه و بهبود کیفیت زندگی مردم ارتباط مستقیمی دارد از اینرو تلاش خواهیم کرد با برنامه های متنوع و مدونی در قالب برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف این رشته ها را در جامعه توسعه دهیم.

وی افزود: در همین راستا باید از ظرفیت های سایر ارگان ها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، نیروهای نظامی، شهرداری و سایر دستگاه ها برای توسعه و تعمیم این رشته استفاده کرد.

وی اظهار کرد: فدراسیون آمادگی جسمانی آماده هرگونه کمک برای پیشبرد اهداف و توسعه بیشتر این رشته به استان است و انتظار داریم اداره کل نیز از این هیات حمایت کامل را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، در نخستین مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه امیر حیرتی برای مدت چهار سال به ریاست این هیات انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha