۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85174932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85174932
۶۱ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۶۱ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه پلیس در استان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس استان به نقل از رئیس پلیس آگاهی استان؛ هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان کرد.

سرهنگ علیرضا حدادی عنوان کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی عنوان کرد: با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری این طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز اجرایی شد و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه بیان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس استان است.

گزارش دیگری از این پایگاه حاکی از کشف بیش از ۶۰ میلیارد ریال کالای احتکاری در استان است.

در این مطلب فرمانده انتظامی استان ‌عنوان کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح ۳ روزه مبارزه با احتکار کالا و برخورد با محتکران در گیلان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سردار عزیز الله ملکی افزود: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات صورت گرفته، ۶۰ تن مرغ، یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم قند و شکر، ۴۰۰ کیلوگرم آرد، ۲ هزار و ۲۰۰ قلم دارو، ۵۲۹ کیلوگرم کود شیمیایی، ۵۱۲ حلقه لاستیک خودرو و ۵۰ تن سیمان احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶۰ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال برآورد کردند، عنوان کرد: در این رابطه ۱۰ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha