عکاس ایرنا در جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها برتر شد

شهرکرد-ایرنا- عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری یکی از رنبه های برتر جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، مریم آل‌مومن دهکردی در دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور رتبه دوم را بدست آورد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سه هنرمند عکاس این استان موفق به کسب عناوین برتر جشنواره‌های ملی عکس ایران جوان و جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور شدند.

شهرام فرجی گفت: در آیین پایانی دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور به میزبانی گیلان، مریم‌ آل‌مومن هنرمند عکاس استان به مقام دوم دست یافت.

وی افزود: آل‌مومن در این جشنواره فرهنگی هنری با مجموعه عکس «به طرف حرم مطهر امام رضا (ع) پیش از آغاز کرونا» شرکت کرده بود که با رأی داوران کسی در این بخش جشنواره حائر مقام اول نشد و آل مومن در جایگاه دوم ایستاد.

فرجی به انتخاب آثار ۲ هنرمند دیگر استان در جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربیت حیدریه نیز اشاره و تصریح کرد: احمد تاجی و مرضیه نظری با ارسال آثار خود به این جشنواره توانستند در بخش‌های مردمی و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها الگوی خانواده، در جمع برترین‌ها قرار گیرند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آثار این ۲ هنرمند از میان سه هزار و چهار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان عناوین شایسته تقدیر را دریافت کرد.

عکاس ایرنا برای مجموعه به طرف حرم مطهر امام رضا (ع) پیش از آغاز کرونا اینجا موفق به کسب جایزه دوم شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha