۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85175298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰کیلومتر از جاده‌های اردستان خط‌کشی شد

۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 85175298
۱۵۰کیلومتر از جاده‌های اردستان خط‌کشی شد

کاشان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان گفت: خط‌کشی ۱۵۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان سال گذشته با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد انجام شد.

ابوالفضل کوهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای اجرای این حجم از عملیات ۲ میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
وی اظهار کرد:روکش آسفالت محورترانزیت نایین- اردستان - کاشان به طول ۳۵ کیلومتر، محور زواره به اردستان به طول ۷ کیلومتر،زواره -تلک آباد به طول ۱۸۰۰ متر، روکش آسفالت چیپسیل روستاهای سیانک، بیدشک و مهراندو ۱۸.۵ کیلومترو روکش اسلاری سیل مهاباد، موغار و روستاها به طول۱۰کیلومتر، لکه گیری محور های شریانی ۲هزار تن و زیرسازی راه های تلک آباد، سریجهن به مهاباد هفت کیلومترو تیغ زنی ۲۰۰کیلومتر با اعتبار ۸۷ میلیارد تومان تکمیل شده تا وقتی که از نظر آب وهوایی امکان آسفالت کردن باشد عملیات آسفالت ادامه خواهد داشت.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان بیان کرد:با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی این اداره همواره اهتمام ویژه‌ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلوها و علائم ایمنی و چراغ چشمک زن در محورهای شهرستان داشته به طوری که از آغاز سال جاری تاکنون ۱۵۶ عدد تابلو و علائم ایمنی و همچنین ۶ کیلومتر جدا کننده و حفاظ کناری در جاده‌های اردستان با اعتبار بیش از پنج میلیارد نصب شده است.
کوهی گفت: فاز دوم روشنایی محور کمربندی اردستان به طول چهار کیلومتر باپیگیری نماینده مجلس و توسط فرمانداری، اداره برق و راهداری با اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام شده ،عملیات اجرایی فاز سه روشنایی آغاز شده است.
وی اظهار کرد:همچنین از ابتدای سال جاری ۲۰ کیلومتر شانه سازی در محورهای شریانی شهرستان و هفت کیلومتر جدا کننده، ۸۰۰ متر گارد ریل و حفاظ کناری و اصلاح ۲ آب نما محور عباس آباد _ نطنز در جاده‌های اردستان با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان انجام شده است.
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان بیان کرد:عملیات‌ احداث، تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی محورها، شانه‌سازی، اصلاح شیب شیروانی، ایجاد منطقه عاری از مانع در کنار راه‌ها، لکه‌گیری، آرام‌سازی جریان ترافیک با نصب سرعتکاه از دیگر اقدامات اجرایی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها است که این اداره در انجام آن اهتمام ویژه‌ای دارد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت، با برخورداری از ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۸۰ کیلومتر جاده ترانزیت و ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha