۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85175315
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شطرنجبازان ایرانی در آستانه قهرمانی مسابقات بین‌المللی جام گیلان قرار گرفتند

رشت - ایرنا - دومین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام گیلان چهارشنبه شب با برتری شطرنجبازان ایرانی پیگیری شد تا در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، در دور هفتم جدول گروه اول (A) که شطرنجبازان دارای رتبه بین‌المللی بالای ۱۸۰۰ حضور دارند، حمیدرضا طهماسبی با کسب ۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

همچنین پوریا درینی استاد بزرگ شطرنج ایران با کسب ۵.۵ امتیاز دوم است، کازبک پریماتوف شطرنجباز اهل قزاقستان به همراه رامتین طاووسی راد، بهزاد سلیمیان، آناهیتا زاهدی فر، مانی جاهدی، عرفان احمدی و ابوالفضل خانی پور با کسب پنج امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

همچنین در جدول گروه (B) که شطرنجبازان دارای رتبه بین المللی زیر ۱۸۰۰ حضور دارند تا پایان دور نهم امیرحسام جلالوند با کسب هشت امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارد، ایمان حسن پور مقدم، علی غیوری فر و کارن فتحی با کسب ۷.۵ امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام گیلان از عصر پنجشنبه هفته گذشته در رشت آغاز شد.

در این دوره از رقابت‌ها حدود ۴۳۰ شطرنجباز از ایران و پنج کشور خارجی حضور یافتند که در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پردازند.

علاوه بر حضور شطرنجبازان استان‌های مختلف کشور در این دوره از رقابت‌ها، شطرنجبازانی از کشورهای عراق، افغانستان، قزاقستان، گرجستان و لبنان نیز حضور دارند.

این مسابقات در چهار جدول برگزار می‌شود که در جدول نخست، شطرنج بازان دارای درجه بین‌المللی بالای ۱۸۰۰ و در جدول دوم نیز شطرنج بازان زیر ۱۸۰۰ حضور یافتند.

همچنین در جدول سوم رقابتهای بین المللی شطرنج جام گیلان مسابقات سریع و در جدول چهارم نیز مسابقات به صورت برق آسا برگزار شد که شطرنجبازان ایرانی عناوین قهرمانی را کسب کردند.

در پایان این مسابقات نیز به نفرات برتر جداول مختلف رقابت‌های بین المللی شطرنج جام گیلان بیش از ۲۱۵ میلیون تومان جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

دومین دوره رقابت های شطرنج بین‌المللی «جام گیلان» به مدت ۹ روز در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha