۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85175340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جدید دزفول: ادارات از آوردن هدیه خودداری کنند

دزفول – ایرنا- امام جمعه دزفول جدید در نخستین سخنرانی خود به عنوان امام جمعه دزفول تاکید کرد: مدیران و دستگاه‌های مختلف در روزهای آینده از آوردن هدایا و تشریفاتی که موجب تضییع بیت المال است، پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارف ائمه جمعه پیشین و جدید دزفول در حسینیه ثارالله دزفول، افزود: برنامه های دیداری با تمام دستگاه‌های اداری و قشرهای مختلف مردم در روزهای آینده برنامه ریزی می‌شود تا کار بدون تشریفات و نظام‌مند انجام شود.

وی با بیان اینکه ایمان، تقوا، ولایتمداری و دین مداری بی‌نظیر ویژگی مردم دزفول است، ادامه داد: هیچ غرضی جز خدمت به مردم دزفول ندارم و هدف از پذیرش این مسوولیت خدمت به مردم این دیار است.

امام جمعه دزفول گفت: همه مسوولان در قبال مسوولیت خود در نظام اسلامی باید در قیامت و در مقابل شهدا پاسخگو باشند.

وحدت اساسی ترین راهبرد نهاد امامت جمعه دزفول است

حجت الاسلام بهرام پور بیان کرد: همدلی و هم افزایی، وحدت و یکپارچگی و دوری از اختلاف‌ها و همچنین تلاش برای هم افزایی راهبرد اساسی امامت جمعه دزفول در دوران جدید است.

وی مسوولیت در نظام اسلامی را وظیفه‌ای سنگین دانست و افزود: مسوولان در دوران خدمت خود باید گره گشای مردم و اقامه کننده حق باشند.

امام جمعه جدید دزفول تاکید کرد: استمرار کمک، همراهی و مشارکت همه جوانان، مسوولان و قشرهای مختلف مردم دزفول با نهاد امامت جمعه دزفول را خواستارم.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرامپور پس از آیت الله سیدمجدالدین قاضی دزفولی، محسن اراکی و حجج اسلام شریعتی، تقوی، عسکری و سیدمحمدعلی قاضی دزفولی هفتمین امام جمعه دزفول است.

این آیین که با حضور آیت الله سیدعلی شفیعی و آیت الله محسن حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرنگان رهبری، حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان و همچنین جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد از زحمات ۱۵ ساله حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی قدردانی شد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در حدود ۱۵ سال مسوولیت خود در نهاد امامت جمعه دزفول بیش از ۴۵۰ خطبه در نمازجمعه این شهر ایراد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور مدیریت حوزه‌های علمیه خوزستان را در کارنامه خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha