۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85175349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های سازمان بهشت زهرا (س) برای ماه محرم و صفر اعلام شد

شهرری - ایرنا - همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، برنامه‌های سازمان بهشت زهرا (س) برای ماه های محرم و صفر اعلام شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز پنجشنبه سازمان بهشت زهرا (س)، جلسه‌ شورای معاونان سازمان بهشت زهرا با حضور جواد تاجیک، مدیرعامل این سازمان برگزار و درباره برنامه‌های ایام ماه محرم و صفر گفتگو و برنامه‌ریزی شد.

برپایه این گزارش به منظور احیاء سنت‌های محرم در روزهای پنجشنبه ماه محرم و صفر از ساعت ۱۸ مراسم تعزیه در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدا و مراسم چهار پایه خوانی در همین روز از ساعت ۱۹ در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم عزاداری در روز چهارشنبه ۴ مرداد از ساعت ۷:۳۰ با حضور کارکنان سازمان برگزار می‌شود.

طبق این گزارش ۱۲ ایستگاه صلواتی نیز در قطعات مختلف و حرم مطهر امام و گلزار شهدا همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برپا می‌شود. همچنین مراسم عزاداری در دهه اول محرم از ساعت ۱۸ در قطعه شهدای گمنام همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری طی روزهای پنجشنبه ماه محرم و صفر از ساعت ۱۹ در ۹ ایستگاه صلواتی گلزار شهدا برگزار می شود که اصلی ترین برنامه در جنب زینبیه شهدا واقع در گلزار شهدا همراه با عزاداری و زیارت عاشورا خواهد بود.

سوگواره «احلی من العسل» نیز ۲ مرداد از ساعت ۱۵ با حضور یکهزار و ۵۰۰ نفر از نوجوانان در قالب حرکت دسته‌های سینه زنی از یادمان شهدای ۷۲ تن به طرف گلزار شهدا و مزار شهید آرمان علی وردی برگزار می‌شود.

همچنین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ظهر عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در گلزار شهدا بهشت زهرا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha