۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85175405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد بیش از ۶۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان ابهر

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان ابهر گفت: اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه ای برای طرح های عمرانی این شهرستان سال گذشته، ۴۶ میلیارد تومان بود که امسال با رشد ۶۰.۸ درصدی به ۷۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.

احمد ذوالقدر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ابهر جزو شهرستان‌های برخوردار به حساب می‌آید و از این رو از برخی اعتبارات محروم شده است، افزود: ما این گلایه را در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان و هم در جلسه سازمان مدیریت برنامه ریزی عنوان کردیم و سالیان سال است که شاخص‌های مربوط به برخورداری و میزان محرومیت در شهرستان ابهر اصلاح نشده است و ایرادات جدی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های روستایی با کمک گروه های جهادی، مردم روستا و دهیاری‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: زمانی که کار به صورت جهادی انجام می‌شود نباید منتظر تعریف و تمجید بود و البته وظیفه این است که مسئولی که کار می‌کند مورد تشویق قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه برای پروژه‌های آب‌رسانی در روستاهای مختلف شهرستان اعم از توده بین، نورین، ارکین، آلگزیر و ییلاق مرشون اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده است، گفت: برای احداث مدرسه ابتدایی هشت کلاسه ابن سینا نیز ۱۱ میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: ۱۰میلیارد تومان نیز با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس برای تکمیل پروژه ورزشگاه سه هزار نفری جذب شده که تخصیص آن در حال انجام مراحل اداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha