۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۵
کد خبر: 85175427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز خانه‌های بهداشت چوار ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار با اشاره به نیازهای این شهرستان در بحث بهداشت و درمان، گفت: در سال جاری ۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز خانه های بهداشت در این شهرستان اختصاص یافته است.

عبدالرضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در تابستان سال۱۴۰۱، ساخت ۲ خانه بهداشت در روستاهای "گره‌چگا" و "چمن صیدمحمد" بخش بولی شهرستان چوار با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد که تا پایان سال گذشته، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است.

وی تصریح کرد: در بهار سال جاری برای تکمیل پروژه‌های مذکور اعتبار دیگری معادل ۱۰ میلیارد ریال نیز تامین و این امر باعث شد تا امروز این پروژه‌ها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ و برای تکمیل و اقدامات نهایی، به پیمانکار تحویل داده شوند.

عزیزی افزود: اوایل سال جاری، برای ساخت و بازسازی خانه بهداشت روستای "پاچم‌دهارون" بخش بولی، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد که اکنون در دست بررسی و اقدام است و مراحل اولیه ساخت مورد تایید کمیته‌های فنی قرار گرفته و به‌زودی شروع به‌کار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تامین وسایل و تجهیزات موجود در خانه‌های بهداشت مبلغی نیز تایین شده است، گفت: تمامی این مبالغ با تلاش‌ها و پیگیرهای مسئولان و نمایندگان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تهیه شده است.

وی تصریح کرد: ساختمان خانه‌ بهداشت روستای "گره‌چگا" آماده‌ بهره‌برداری است و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می رسد و با افتتاح این ۲ ساختمان و تامین وسایل مورد نیاز، صد در صد خانه‌های بهداشت بخش بولی بازسازی و تعمیر می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha