تجهیز ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم آباد برای استقرار در مرز مهران

خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس کولردار این نهاد به منظور تسهیل خدمات به زائران حسینی در مرز مهران مستقر می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری خرم آباد داریوش بارانی بیرانوند اعلام کرد: همچنین بازدید مکرر از جایگاه‌های عزاداری سطح شهر، پیگیری و کمک به رفع مشکلات آن‌ها و تشکیل تیم های ویژه جهت نظافت معابر پس از برگزاری مراسم عزاداری از جمله اقدامات شهرداری در ماه محرم است.

وی اظهار داشت: تهیه مبلمان شهری متناسب با ماه محرم، فضاسازی معابر، برپایی خیمه‌های عزاداری و تشکیل جلسات با مدیران مناطق، مدیران سازمان‌های تابعه و معاونت خدمات شهری جهت خدمات‌دهی مطلوب به عزاداران نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری خرم آباد برای آیین گل مالی در روز عاشورا، نسبت به تهیه خاک رس سرند شده و تحویل به جایگاه‌ها و تهیه چوب خشک از سرشاخه‌های هرس شده اقدام خواهد کرد.

بارانی بیرانوند عنوان کرد: همچنین برنامه‌ریزی در راستای تهیه ناوگان حمل‌ونقل زائران اربعین انجام شده و تیم های نظافت و تهیه تجهیزات مورد نیاز جهت پاکسازی شهر پس از برگزاری مراسم روز عاشورا نیز تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha