۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85175606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده خوزستان در خبرگان رهبری: ادامه راه شهدا برای کشور اقتدارآفرین است

آبادان - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عزت، اقتدار، کرامت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: ادامه راه شهدا برای کشور اقتدارآفرین است.

به گزارش ایرنا آیت‌الله عباس کعبی روز پنجشنبه در آیین ورود پیکرهای ۱۸ شهید تازه تفحص شده به خاک کشور از مرز شلمچه افزود: شهدا حیات حقیقی دارند و زنده‌تر از ما و کرامت بخش برای همه هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت شهدا و برگرفته از قیام کربلا شکل گرفته است و این شهدا یاران آخر زمانی ما هستند.

آیت‌لله کعبی عاقبت بخیری، برطرف شدن مشکلات، توجه خاص حضرت ولیعصر (عج) و رضایت الهی را از برکات وجود شهدا دانست و گفت: شهدا جان خود را با خدا معامله کردند و سودی بالاتر از شهادت در راه خداوند نیست.

به گزارش ایرنا پیکرهای پاک و مطهر ۱۸ شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس امروز پنجشنبه در آیینی و پس از انجام تشریفات رسمی میان مقام‌های ۲ کشور عراق و ایران با حضور نمایندگان صلیب سرخ از مرز شلمچه به وطن بازگشتند.

پیکرهای شهدا از مناطق فکه شمالی، جزیره مجنون، شرق دجله و کانال ماهی شلمچه تفحص شده و مربوط به عملیات‌های والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای چهار و کربلای پنج هستند.

شهدای تازه تفحص شده در بدو ورود به خاک کشور بر دوش پرسنل نیروی انتظامی و پس از خیرمقدم توسط فرزند پسر شهید محمد قنبری وارد کشور شدند و پس از آن دختر شهید مقاله ای دراین خصوص قرائت کرد.

شهید قنبری پدر پنج فرزند(چهار دختر و یک پسر) بود؛ بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha