۸۰۰ نیروی افتخاری با ۲۷ ستاد نماز جمعه در یزد همکاری دارند

یزد – ایرنا - مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: اکنون ۸۰۰ نیروی افتخاری خواهر و برادر سالانه در کمیته‌های مختلف با ۲۷ ستاد نماز جمعه در استان همکاری دارند.

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی روز پنجشنبه به مناسبت هفته بزرگداشت نمازجمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نیروهای مردمی که اکثر آنها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهد سالیانه به صورت داوطلب در برگزاری باشکوه این آیین عبادی سیاسی همکاری دارند.

وی با تبریک هفته بزرگداشت نمازجمعه و با قدردانی از همه افرادی که برای اقامه باشکوه آن در سطح استان با روحیه جهادی و انقلابی همکاری دارند ادامه داد: اقامه باشکوه این آیین بزرگ دینی و سیاسی در گرو همکاری دلسوزانه آحاد مردم و جوانان پرشور و انقلابی و همراهی مسئولان است .

این مسئول مهمترین رویکرد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان را توجه به جوانان و جذب آنها برای همکاری در امر برگزاری این آیین و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضا در بخش‌های مختلف ذکر کرد که امسال با قوت ادامه دارد.

۸۰۰ نیروی افتخاری با ۲۷ ستاد نماز جمعه در استان یزد همکاری دارند

نجم الهدی بیان کرد: برپایی میزهای خدمت با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی، برگزاری مسابقات و تکریم مناسبت‌ها از دیگر برنامه‌های مهمی است که تاکنون در سطح استان انجام شده و به دلیل اهمیت موضوع استمرار دارد.

وی گفت: اقامه نمازهای جمعه با حضور پرشور مردم یکی از مهمترین برکات عظیم انقلاب اسلامی است و هم‌اکنون در یزد و مناطق مختلف شهری و روستایی استان باشکوه برگزار می‌شود و موجب وحدت اسلامی و مایه ذلت و شکست دشمنان انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha