تجلی عشق مردم کرمان به اباعبدالله در آیین شیرخوارگان حسینی+فیلم

کرمان- ایرنا- مردم استان کرمان با برپایی آیین شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی اصغر (ع) فرزند ۶ ماهه حضرت امام حسین (ع) که در کربلا به دست لشکر یزیدیان به شهادت رسید، ارادت خود را به محضر حضرت اباعبدالله (ع) اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی، مسجد صاحب الزمان در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی، صبح جمعه، کانون گردهمایی دلباختگان حضرت حسین (ع) بود که در فراق خردسال ترین شهید کربلا به سوگواری پرداختند.

هر چند همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه این استان برگزار می شود اما مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) و در جوار آن گلزار شهدای کرمان یکی از مکان هایی است که شرکت کنندگان زیادی برای این همایش دارد.
مادران کرمانی از ساعات ابتدایی امروز صبح به گلزار شهدا و مسجد صاحب الزمان (عج) آمده اند تا در این آیین پرشور و معنوی شرکت و آینده فرزندانشان را بیمه کنند.

بسیاری از بانوان نیز به نیت شفا گرفتن فرزند بیمارشان دست به دامان حضرت علی اصغر (ع) و امام زمان (عج) شده اند تا شاید دستی از مهر بر سر دلبندشان کشیده شود و درد از وجودشان رخت بر بندد.
به گفته برگزار کنندگان، در این آیین ۱۷ هزار دست لباس دوخته و در اختیار نوزادان قرار گرفت.
مریم السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این آیین گفت: سعادت دنیا و آخرت در مسیر بندگی خداست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha