۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85176275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: اقدامات دولت در استان‌ها قابل تقدیر است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: دولت سیزدهم اقدامات خوبی در استان‌های مختلف و مناطق کمتر توسعه یافته کشور انجام داده که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد افزود: رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش است و در سفر اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های مهمی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه نقاط قوت دولت مردمی بیشتر از نقاط ضعف آن است، اظهار کرد: رییس جمهور باید تلاش کند با حل مسائل اقتصادی و نظارت بیشتر بر بازار این نقاط ضعف را جبران کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز عملیات مرصاد بیان کرد: منافقین با عملیات مرصاد به خیال باطل خود قصد فتح ایران را داشتند، که با مقاومت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی زمین گیر شدند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت ماموران نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش کشور اضافه کرد: هر هفته شاهد شهادت ماموران نیروی انتظامی هستیم و پرسنل این یگان نظامی برای برقراری امنیت شهید تقدیم انقلاب می‌کنند.
خطیب جمعه بروجرد گفت: هیات عزاداری دقت کنند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت قرار دهند، برخی نیز از روی ناآگاهی در این ایام اقداماتی انجام می‌هند که باید با زبان نرم آنان را آگاه کنیم این توطئه دشمنان است و باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
حجت الاسلام حسینی افزود: هیات عزاداری امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنند.
وی اظهار کرد: مالکان رعایت حال مستاجران را بکنند، چون خداوند با کسانی که با مردم مدارا می کنند کمک خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha