نمازگزاران کرمانشاهی هتک‌ حرمت قرآن کریم را محکوم کردند

کرمانشاه -ایرنا - نمازگزاران کرمانشاهی و سایر شهرهای استان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری اجتماع و راهپیمایی، دسیسه های دشمنان اسلام و مسلمین را در هتک حرمت قرآن کریم محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایان در شهر کرمانشاه در مقابل مسجد جامع این شهر اجتماع کردند و در حالی که دست نوشته هایی به همراه داشتند با سردادن شعارهایی اهانت و هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کرده و آن را با اصل احترام به ادیان و آزادی بیان مغایر دانستند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهای با مضمون «مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر اسرائیل» و نیز سردادن شعارهای « قرآن کتاب دین است منافق سرنگون است» «این ماه ماه خون است منافق سرنگون است» «مرگ بر منافق» ، «مرگ بر انگلیس »، « منافق، منافق مرگت باد ننگت باد»،« الله اکبر» و «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، مسیر مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه را پیموده و خواستار برخورد قانونی و قضایی با عاملان و مسببان قران سوزی در کشور سوئد شدند.

نمازگزاران کرمانشاهی هتک‌ حرمت قرآن کریم را محکوم کردند

به گزارش ایرنا، در ادامه این راهپیمایی قطعنامه ای نیز در محکومیت این اقدام هتاکانه قرائت شد، همزمان در سایر شهرهای استان کرمانشاه نیز نمازگزاران با برگزاری راهپیمایی و اجتماع، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.

نمازگزاران کرمانشاهی هتک‌ حرمت قرآن کریم را محکوم کردند

روز گذشته پناهنده عراقی‌الاصل که هشتم تیر در مقابل مسجد استکهلم سوئد با اهانت به قرآن کریم، ‌آن را آتش زده بود، بار دیگر با حمایت پلیس سوئد در مقابل سفارت عراق در استکهلم ضمن توهین به قرآن کریم، پرچم عراق را نیز آتش زد.

این اقدام خشم مسلمانان ساکن استکهلم را در پی داشت و امروز نیز نمازگزاران در نقاط مختلف کشور به این موضوع اعتراض کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha