۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85176373
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مردم گیلان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85176373
مردم گیلان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

رشت - ایرنا - مردم شهرهای مختلف گیلان پس از اقامه نماز جمعه، امروز با شرکت در راهپیمایی توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان رشت نیز همپای سایر هموطنان پس از شرکت در نمازجمعه، با حضور پرشور خود انزجار خود را از اینگونه اقدامات موهن و اهانت به مقدسات اسلام و قرآن کریم اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از میدان مصلی تا میدان فرهنگ رشت را طی می کردند با در دست داشتن بنرهایی همچون "ما ایستاده ایم"و " جمهوری اسلامی حرم است" با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و شعارهایی علیه دولت سوئد، اقدام اهانت آمیز آنان و هتاکان علیه قرآن کریم و اسلام را محکوم نمودند.

مرگ بر سوئد ضد قرآن، حسین- حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، قرآن بود بر زندگی رهگشا - مرگ بر سوئد و بر آمریکا از جمله شعارهای راهپیمایان بود.

آنان همچنین با شعارهایی چون؛ این بر تمام ما عیان است - این نقشه آمریکای شیطان است، کسی که به قرآن کند اهانت- بارَد از هر اعمال او خباثت، سوئد شده دشمن قرآن ما - مرگ بر او خشم نمایان ما و مملکت حسینی، مملکت ایمان است - جمهوری اسلامی منادی قرآن است انزجار خود را از اهانت کنندگان و دشمنان دین و اسلام اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha