علما اقتدار جهان اسلام را به دولتمردان سوئد نشان دهند

تهران- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه‌ای اعلام کرد: افراد اهانت کننده به قرآن و اهل بیت بدانند این رفتارهای سخیف نشانه‌ استیصال آنها در برابر پیشرفت اسلام و تفکر انقلابی مکتب قرآن و اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در متن قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از پایان تظاهرات مردمی اهانت به قرآن کریم آمده است: در ایام حزن و اندوه مظلومانه سرور و سالار شهیدان که قلوب مسلمانان عالم در سوز ماتم شهادت فرزند رسول خاتم می‌سوزد و در حالیکه از مصائب این عشق بی‌پایان و مظهر اتم عشق و حقیقت که در صحرای طف در خاک غلطید و رأس مبارک ناطق قرآن بر روی نیزه نابکاران رفت؛ دردمندند و همراه با عرشیان و عالم هستی عزادار اویند بار دیگر عناصر خبیث و مزدور در لانه خفاشان و مأمن شیطان صفتان به ساحت قدسی کلام الهی که حتی سرهای قدسیان در کارزار عاشورا و نینوا نیزه‌های ظلم را رحل قرائت خود قرار دادند و در یک آموزه‌ای بی‌مانند از قرائت آن درنگ نکردند اهانت و قلوب همه مسلمانان و سینه‌های مالامال عاشقان و شیفتگان کلام وحی و پیروان ادیان توحیدی را جریحه‌دار کردند.

این قطعنامه افزود: بی‌تردید این میزان سفاهت و خباثت غربیان و حمایت دولت منفور سوئد که مأمن فرزندان شیطان است جز نگرانی عمیق آنها از گسترش روز افزون و درخشش کلام الهی و وحشت از گرایش جهانیان به مکتب حیات بخش اسلام و واهمه از موج پرخروش و بنیان افکن مکتب عاشورا و اهتزار پرچم اباعبدالله الحسین نمی باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: افراد اهانت کننده به قرآن و اهل بیت بدانند این رفتارهای سخیف که نشانه‌ استیصال آنها در برابر پیشرفت اسلام و تفکر انقلابی مکتب قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) است روز به روز فراگیرتر و انشاءالله با زعامت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به قیام جهانی منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه متصل خواهد شد.

این قطعنامه یادآور شد: ما نمازگزاران جمعه که به دفعات شاهد تکرار این رفتار شوم و شرورانه غربیان و دولت سوئد هستیم با لعن و نفرین ابدی و وعده زود هنگام نزول عذاب الهی با دست غیرتمند مسلمان جهان، با ندای _الله اکبر خامنه‌ای رهبر_ اعلام می‌کنیم:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام بداند اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان و نزدیکتر شدن برخی کشورهای اسلامی و کم محلی‌های اخیر به آمریکا و رژیم صهیونیستی کابوس دهشتناکی برای آمریکا و صهیونیست‌ها و همپالگی‌های آنان نظیر دولت سوئد ایجاد کرده است و نقطه کانونی نجات اسلام و مبارزه با استکبار و زورگویی‌های آنان به کشورهای اسلامی همین اتحاد و ایجاد جبهه واحد برای مقابله با حرکت‌های زشت و شرورانه غربی‌ها است.

این بیانیه عنوان کرد: با اعلام برائت از این حرکت ننگین عناصر مزدور و فرومایه اعلام می‌کنیم بر همه کشورها و مسلمان جهان واجب است تا هر فردی که به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت کند برابر احکام و مجازات اسلام با او برخورد کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: ما از دستگاه دیپلماسی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهیم که به عنوان ام‌القری جهان اسلام با صلابت و با قاطعیت با اهانت کنندگان به مقدسات و دولت نابخرد سوئد با کمال قدرت و قاطعیت برخورد کند و با هماهنگ‌سازی سایر کشورهای اسلامی در روابط دیپلماتیک خود با سوئد تجدید نظر نمایند.

این بیانیه تصریح کرد: ما از علما و دانشمندان جهان اسلام می‌خواهیم اقتدار جهان اسلام را به دولتمردان سوئد نشان داده و با درخواست از دولت‌های اسلامی نسبت به برخورد با این دولت وابسته در مجامع بین المللی و تحریم کالاهای سوئدی اقتدار پیروان قرآن کریم را به نمایش بگذارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: ما به سران آمریکا، صهیونیست‌ها و کانون‌های نشر افکار شیطانی اعلام می‌کنیم اهانت به ساحت قدسی کلام الهی و اعتقادات مسلمان عالم جز خسران ابدی و برافروختن خشم مسلمان و نابودی اقتدار و سلطه‌گری شما نتیجه دیگری نخواهد داشت و قطعا در آینده نزدیک پاسخ‌های قاطعی را خواهید دید.

این بیانیه افزود: دست‌های پیدا و پنهان دشمنان در صدد استحاله فرهنگی و تضعیف باورهای قرآنی جامعه اسلامی هستند. فضای یله و رهای مجازی و نفوذی‌ها مشغول قتل عام فرهنگی بوده به جنگ با حجاب و عفت زنان مسلمان برخاسته‌اند. ما از مسئولان نظام اسلامی می‌خواهیم به وظیفه قرانی و قانونی خود عمل نموده و در جهت اصلاح وضع موجود طبق ضوابط اقدام و توطئه‌های دشمن را خنثی نمایند. در پایان از حضور مردم آگاه و عزادار کشورمان در این نمایش غیرت اسلامی تشکر می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha