۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85176377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش اطعام و احسان حسینی در خوزستان آغاز شد

۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85176377
پویش اطعام و احسان حسینی در خوزستان آغاز شد

اهواز- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: طرح اطعام حسینی در قالب پویش " اطعام و احسان حسینی" با افتتاح نخستین آشپزخانه اطعام به صورت همزمان در سراسر استان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا جمال شیبه روز جمعه در حاشیه افتتاح نخستین آشپزخانه اطعام‌حسینی در مسجد کوی مندلی اهواز بیان کرد: ۲۰۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در شهرستان‌های مختلف استان در قالب این طرح راه اندازی می‌شوند.

وی افزود: هدفگذاری طبخ ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در ماه محرم و صفر برای نیازمندان استان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: آشپزخانه‌های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیران در استان برای طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در ۲ ماه محرم و صفر راه اندازی می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم پخته و بین عزاداران و نیازمندان توزیع می‌کنند.

شیبه ضمن اعلام روش‌های مشارکت‌های مردمی در طرح اطعام حسینی، بیان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری*۸۸۷۷*۰۶۱##۰۶۱*۸۸۷۷* به صورت استانی، کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

۳۰۰ هزار نفر معادل پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha