سرمایه‌گذاری ۵۵۰۰ میلیارد تومانی در مناطق نمونه گردشگری استان بوشهر

بوشهر - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در منطقه گردشگری میرمهنا بندر ریگ گناوه و دلارم تنگستان پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با پیش بینی سه هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل سجادی‌منش با بیان این‌که طرح‌های مهمی برای مشارک سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری استان تدوین شده است اظهار کرد: سه‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این میزان سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری میرمهنا بندر ریگ گناوه و ۲هزار میلیارد تومان در منطقه گردشگری دلارم تنگستان است.

وی وسعت منطقه نمونه گردشگری میر مهنا در بندر ریگ شهرستان گناوه را ۹۲ هکتار اعلام کرد و افزود: زیرساخت دسترسی به منطقه نمونه گردشگری میرمهنا بندر ریگ گناوه فراهم شده است و با انتخاب سرمایه‌گذار عملیات اجرایی ساخت هتل، فضاهای مختلف تفریحی، رستوران و دیگر طرح‌ها در این منطقه نمونه گردشگری اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: منطقه نمونه گردشگری میرمهنا در حاشیه خلیج‌فارس دارای چشم‌انداز طولانی ساحل است.

سجادی‌منش با بیان اینکه تحول مهمی در عرصه طرح‌های گردشگری در استان بوشهر ایجاد می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ۲ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در منطقه نمونه گردشگری میر مهنا بندر ریگ فراهم می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۵۵۰۰ میلیارد تومانی در مناطق نمونه گردشگری استان بوشهر

وی از دیگر طرح‌های گردشگری استان بوشهر که به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود را دهکده گردشگری دلارام در تنگستان نام برد و اظهار کرد: در این دهکده گردشگری افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان در ساخت هتل، مراکز تفریحی، رستوران و دیگر طرح‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر وسعت منطقه گردشگری دلارام تنگستان را ۵۰ هکتار اعلام کرد و گفت: براساس برنامه ریزی‌ها انجام شده یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی دراین منطقه نمونه گردشگری ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: تا ۱۴ مرداد ماه مهلت ارائه اسناد سرمایه‌گذاران است و پس از آن ۱۵ مرداد با بازگشایی اسناد، سرمایه‌گذار منطقه نمونه گردشگری میر مهنا بندر ریگ و دهکده گردشگری دلارام با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های حوزه نظارتی انتخاب می‌شود.

سجادی منش گفت: این ۲ طرح گردشگری در آینده نزدیک در اختیار سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار می‌گیرند تا کارهای عملیاتی را آغاز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha