۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85176486
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آیین استقبال از زائران حج تمتع استان‌های همدان و کردستان

همدان- ایرنا- آیین استقبال از زائران حج تمتع استان‌های همدان و کردستان امروز جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲، با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی در فرودگاه شهدای همدان برگزار شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، عملیات بازگشت زائران استان‌های همدان و کردستان در قالب ۲۶ کاروان طی روزهای ۲۹ تیر تا ۲ مردادماه با انجام ۱۶ پرواز از مدینه منوره انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان پیشتر اعلام کرد: حجاج بیت الله الحرام با ۱۶ پرواز از روز یکشنبه ۲۸ خرداد از فرودگاه شهدای همدان راهی سرزمین وحی شدند.

آیین استقبال از زائران حج تمتع استان‌های همدان و کردستان

علی اصغر جهانگیری معز ادامه داد: سه هزار و ۹۰۰ حاجی از این فرودگاه به جده عربستان راهی شدند که ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از حجاج اهل استان همدان و بقیه از استان کردستان هستند.

به گفته وی تمامی تدابیر و تمهیدات لازم نیز برای زائران کردستاتی و بدرقه کنندگان و مشایعت کنندگان آنها نیز در این فرودگاه اندیشیده شده بود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های سخت افزاری این فرودگاه و همچنین فضای پارکینگ و ترمینال فرودگاه همدان مناسب است و قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر را دارد، گفت: ایجاد یک ایرلاین اختصاصی تا حدود زیادی می تواند به ایجاد ثبات و افزایش خطوط پروازی انجام پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه کمک کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha