۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85176674
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بیش از یکهزار کاراته‌کای گیلانی در رشت رقابت کردند

رشت - ایرنا - رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی زیر ۲۱ سال استان گیلان با حضور بیش از یکهزار کاراته کای در رشت برگزار شد.

دبیر هیات کاراته استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابتها روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور یکهزار و ۴۰ کاراته کای برگزار شد.

سعید عزیزی افزود: این مسابقات به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت برگزار شد که روز پنجشنبه رقابتهای بخش بانوان و روز جمعه نیز رقابتهای بخش آقایان برگزار شد. ِ

وی ادامه داد: در رقابتهای بخش دختران ۵۷۰ کاراته کای در رده های سنی مختلف با هم رقابت کردند که در نهایت به نفرات برتر ۳۲ وزن مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

دبیر هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: همچنین در بخش آقایان ۴۷۰ کاراته کای در رده هایسنی زیر ۲۱ سال حضور یافتند که با هم رقابت کردند که در نهایت به نفرات برتر ۴۰ وزن حکم و مدال فهرمانی اهدا شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: نفرات برتر رقابتهای کاراته رده های سنی بالای ۱۲ سال به اردوی منتخب گیلان دعوت می شوند تا در نهایت تیمهای کاراته گیلان در این رده ها انتخاب شوند.

وی در خاتمه گفت: تیمهای منتخب گیلان در رده های سنی مختلف تشکیل خواهد شد تا در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، در آن رقابتها حضور یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha