۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85176679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انشعابات غیرمجاز از عوامل اصلی افت فشار آب در دزفول است

دزفول- ایرنا - مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: انشعاب غیرمجاز و مصرف بی‌رویه عامل اصلی افت فشار آب در دزفول است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب دزفول، حسین سعادتی‌فر جمعه شب افزود: تیم‌های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در شهرستان تشکیل شده اند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی منسجمی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب و برخورد با متخلفان در راستای تحقق عدالت اجتماعی انجام شده است.

مدیر آبفای دزفول اظهار کرد: طی هفته گذشته برای جلوگیری از افت فشار آب به دلیل مصرف بی رویه، ۴۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان دزفول کشف و قطع کردند.

سعادتی‌فر تصریح کرد: نبود تعادل فشار در شبکه توزیع، احتمال نشت آلاینده‌ها به شبکه، احتمال ایجاد آلودگی، استفاده بیش از حد استاندارد، پرداخت نکردن آب‌بها، تشدید نشت از جمله مشکلاتی هستند که انشعابات غیرمجاز به وجود می‌آورند.

وی افزود: انشعاب‌های غیرمجاز ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را با مشکل‌های متعددی مواجه می‌کنند.

مدیر آبفا منطقه دزفول تاکید کرد: براساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، مجازات سنگینی برای افراد سودجو و متخلف در قانون دیده شده است لذا توصیه می‌شود مردم از انشعاب‌گیری غیرمجاز و یا هرگونه مصرف غیرمجاز از کاربری انشعاب قانونی واگذار شده که خلاف مقررات است خودداری کنند.

وی اظهار کرد: آبفای دزفول از شهروندان انتظار دارد در شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز این اداره را یاری کنند.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز می توانند مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اطلاع‌رسانی کنند.

افت شدید فشار آب در مناطق مختلف شهر دزفول به ویژه کوی پیام نور در هفته‌های اخیر باعث گلایه مندی شهروندان شده است.

تاکنون چندین بار اعضای شورای اسلامی شهر دزفول نسبت به وضعیت افت شدید آب در مناطق مختلف این شهر طی یک ماه اخیر به مسوولان آبفای دزفول انتقاد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha