۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85176765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم در خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شد

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی شده است که بیش از ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم در این استان تا پایان ماه صفر بین نیازمندان توزیع شود.

عبدالرحیم لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای محرم امسال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در قالب طرح احسان و اطعام حسینی برای مددجویان تحت حمایت استان تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: ارزش ریالی غذاهای طبخ شده یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان بوده که با مشارکت خیران تامین شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به پیش بینی فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه در طرح اطعام حسینی امسال اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۴ آشپزخانه در استان افتتاح شده و با کمک خیران غذای متبرک بین نیازمندان به صورت روزانه توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: طرح احسان و اطعام حسینی مشابه سال‌های قبل با هدف ترویج فرهنگ و ﺳﻨﺖ ﺣﺴﻨﻪ اﻃﻌﺎم در ﺟﺎﻣﻌﻪ اجرا می‌شود و ﻣﺮدمی ﺳﺎزی اﻃﻌﺎم برای ﻣﺸﺎرکت ﺣﺪاکثری از دیگر اهداف این طرح است که ﺑﻪ ارﺗﻘﺎی ﺳﻄﺢ ﻫﻤﺒﺴتگی، اﻣﻨﯿﺖ، رﺿﺎﯾﺖ اﺟﺘﻤﺎعی، ﻫﻤﺪلی و ﻧﻮعدوﺳتی در ﺟﺎﻣﻌﻪ کمک می‌کند.

لطفی گفت: جریان مردمی احسان و اطعام حسینی در این سال‌ها با مشارکت خوب مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی همراه بوده است و سال گذشته چهار هزار و ۱۰۲ بسته معیشتی به ارزش حدود ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب این طرح بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته با رعایت نکات بهداشتی، ۷۸۱ هزار و ۶۷۵ پرس غذای گرم به ارزش ۳۲۳ میلیارد ریال در قالب اطعام حسینی توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد خمینی (ره) خراسان جنوبی با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیر و نیکوکاری گفت: هم استانی‌های نیک اندیش می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۰۶۰۲-۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha