ساعی: اردوهای استانی تیم ملی تکواندو کمک به قهرمان‌پروری در کشور است

سمنان- ایرنا- رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو در شاهرود استان سمنان، گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی تکواندو در نقاط مختلف کشور و به صورت استانی، نقشی مهم در تقویت تکنیک و تاکتیک ورزشکاران و مربیان دارد و قهرمان‌پروری در استان‌ها محسوب می‌شود.

هادی ساعی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه مجمع سالانه و انتخاب هیات رییسه هیات تکواندو استان سمنان ابراز کرد: اردوی تیم ملی تکواندو در رده سنی نوجوانان در استان سمنان نقشی مهم در تقویت ورزشکاران این رشته ورزشی در استان دارد.

وی افزود: در حال حاضر در کشور بیش از یک میلیون نفر ورزشکار در رشته تکواندو وجود دارد که سهم استان سمنان از این تعداد ۱۵ هزار ورزشکار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی آمادگی و تمرینی تیم تکواندو نونهالان کشور به مدت ۲ هفته با حضور ۲۴ تکواندوکار از سراسر کشور در شهر شاهرود استان سمنان در حال برگزاری‌ است و هدف از برگزاری این اردو، آمادگی تکواندوکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی از ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در ۱۰ وزن در شهر بیروت کشور لبنان است.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد: هیات تکواندو استان سمنان عملکرد مطلوب دارد و سمنان جزو استان‌های برتر کشور در این رشته ورزشی است.

ساعی: اردوهای استانی تیم ملی تکواندو کمک به قهرمان‌پروری در کشور است

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به ظرفیت مناسب رشته ورزشی تکواندو در استان سمنان گفت: استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد که برگزاری اردوی تیم ملی در این استان نقشی مهم در ارتقای داشته‌های ورزشکاران و مربیان استان دارد.

ساعی بیان کرد: هیات‌های استانی بازوان توانمند برای رشد روزافزون و پیشرفت این رشته ورزشی هستند و فدراسیون همواره حمایت از هیات های استانی را مورد توجه دارد و همه در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش تکواندو گام برمی داریم.

مرحله بعدی اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو، پس از اردوی فعلی در شاهرود استان سمنان، در شهر گرگان استان گلستان برنامه‌ریزی شده است و ۱۴ نفر برگزیده نهایی، برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در این اردو تعیین می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha