فرودگاه پیام برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی آماده است

کرج – ایرنا- استاندار البرز با اشاره به امکانات و ظرفیت های بالقوه و بالفعل فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: این فرودگاه برای ارائه خدمات هوایی داخلی و خارجی در تمام خطوط  پروازی آماده است.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز شنبه در حاشیه برقراری پرواز هوایی مسیر کرج – نجف اشرف افزود: منطقه ویژه و فرودگاه پیام دارای قابلیت های فراوان به لحاظ زیر ساختی و زیربنایی است.

وی ادامه داد: طبق آخرین بررسی ها فرودگاه بین المللی پیام برای برقراری پروازهای خارجی و داخلی از استانداردهای لازم برخوردار است.

استاندار البرز با بیان اینکه باند فرودگاه بین المللی پیام استاندارد و مناسب برای نشست و برخاست هواپیماها است ، گفت : در تلاش هستیم تا پروازهای منظم داخلی و خارجی در فرودگاه پیام برقرار شود.

فرودگاه پیام برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی آماده است

وی تاکید کرد: تمام شرکت های خدمات هوایی که بخواهند از فرودگاه پیام پرواز انجام دهند مورد حمایت استانداری البرز و دولت قرار می گیرند.

استاندار البرز گفت: پیگیری های متعددی برای حضور شرکت های خدمات هوایی در فرودگاه بین المللی پیام صورت گرفته است .

وی تاکید کرد: فراوانی جمعیت البرز به نزدیکی به استان های تهران و قزوین زمینه را برای توسعه خدمات هوایی در فرودگاه پیام فراهم کرده ضمن آنکه اکنون می توان بخشی از خدمات فرودگاه مهرآباد را به فرودگاه پیام منتقل کرد.

فرودگاه بین المللی پیام اواخر دهه ۶۰ فعالیت خود را با پرواز هواپیماهای باری آغاز کرد که باتوسعه این فرودگاه ، پروازهای مسافری آن نیز در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ برقرار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha