۳۰ هزار کیسه سهمیه ویژه آرد به مازندران اختصاص یافت

ساری- ایرنا- جانشین استاندار در ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به حضور میلیونی مسافران تابستانی در این استان از اختصاص ۳۰ هزار کیسه سهمیه ویژه برای خدمات رسانی مطلوب تر به گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی عصر شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران استان در ساری افزود: در ۱۵ روز اول تیرماه امسال شمار مسافران ورودی به مازندران از ۷.۵ میلیون نف رشب اقامت فراتر رفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به برخی مشکلات در خصوص تامین مایحتاج ضروری مسافران مانند نان و گوشت مرغ، تصریح کرد: با دستور ویژه استاندار مازندران و برنامه ریزی انجام شده تا چند روز آینده به تدریج این مشکل برطرف خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم نظارت فعال بر واحدهای تولید و عرضه مواد گوشتی با همکاری فرمانداران خواستار برخورد قاطع با عوامل گران‌فروشی و نارضایتی در این زمینه شد.

۳۰ هزار کیسه سهمیه ویژه آرد به مازندران اختصاص یافت

معاون استاندار مازندران همچنین در مورد کمبود نان در برخی شهرستانها یادآور شد: با رایزنی استاندار مازندران ۳۰هزار سهمیه کیسه آرد ویژه برای ایام محرم و خدمات رسانی مطلوب تر به گردشگران به این استان اختصاص یافت.
جانشین استاندار در ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به سفر میلیونی مسافران به سواحل از کاهش غریق در سال جاری بعنوان دستاورد مثبت یادکرد وافزود: با تلاش موثر ناجیان غریق در سواحل طی ۲ ماه گذشته حدود ۵۰۰ نفر از غرق شدگی در سواحل مازندران نجات یافتند.
سلگی گفت: با هدف تامین امنیت مسافران ورود خودرو به سواحل مازندران ممنوع شد.
وی با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی بر لزوم فضا سازی شهری در سطح این استان تاکید کرد وافزود: ترک فعل دستگاههای مسئول بویژه شهرداری‌ها در زمینه فضا سازی محیط های شهری برای اقامه عزای حسینی پیگیری می شود.
در این جلسه برخی از مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران در خصوص اقدامات انجام شده و مشکلات مربوط به خدمات رسانی به مسافران گزارشی ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha