معاون استاندار بوشهر: مدیران موظف به حضور در خبرگزاری ایرنا برای تشریح فعالیت‌ دولت هستند

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان به تببین کارکرد و تشریح عملکرد فعالیت‌های دستگاه خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر پورات روز شنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: براساس دستور و تاکید وزیر کشور و با هدف هرچه بهتر برگزار کردن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در 11 اسفند امسال، همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات استان الزامی است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی برای رفع نیازهای ستاد انتخابات و در راستای تحقق مشارکت هر چه بیشتر و پرشور مردم در عرصه انتخابات، نیاز است که همکاری و مشکارکت مناسبی با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد در این استان هدف‌گذاری و به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات امسال باید براساس چهار راهبرد و سیاست کلی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری در حوزه ستاد اجرایی برگزار شود.

پورات بیان کرد: جانبداری نکردن مسئولان و استفاده نکردن از امکانات بیت المال به نفع یا علیه یک نامزد داوطلب انتخاباتی از دیگر راهبردهای مهم تعریف شده برای ستاد انتخابات استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اولویت اول و مهم موجود، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است که برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

پورات ادامه داد: در زمینه همکاری ادارات و تمامی نهادهای اجرایی با ستاد انتخابات در استان و تمامی شهرستان‌ها مکاتبات لازم انجام شده و طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند با ستاد انتخابات همکاری لازم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: همچنین پیگیری برای تجهیز بخشداری‌ها به فیبر نوری از سوی فناوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات استان بوشهر در حال انجام است.

پورات با تاکید بر حضور مدیران استانی به ویژه فرمانداران به صورت مستمر در میان قشرهای مختلف مردم در زمینه پیگیری مسائل و مشکلات آنان افزود: فرمانداران در راستای جهاد تبیین و انعکاس اقدامات و عملکرد دولت به ویژه در شهرستان‌های خود به تقویت روابط عمومی فرمانداری‌ها و تجهیز کردن آنها توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص گرامیداشت هفته دولت افزود: ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان‌ها و استان تشکیل شده و انتظار می‌رود دستگاه‌ها نسبت به ثبت پروژه‌های شاخص خود با نظارت معاونت عمرانی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: لیست پروژه‌های قابل افتتاح و اجرای استان برای هفته دولت، تا هفتم مرداد ماه تهیه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha