رییس هیات: صاحبان صنایع و معادن به یاری دوومیدانی استان یزد بیایند+فیلم

یزد- ایرنا- رییس هیات دوومیدانی استان یزد گفت: صاحبان صنایع و معادن به عنوان حامی مالی به یاری این رشته پایه بیایند که همکاری آنها موجب توسعه و افتخار آفرینی ورزشکاران استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ابوالفضل شبانی» روز شنبه در آیین معارفه اعضای هیات دوومیدانی شهرستان یزد، افزود: برای توسعه این رشته در ۲ بخش سخت افزاری و نرم افزاری به حامیان مالی نیاز مبرم است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بالقوه و علاقه مندان فراوانی در دوومیدانی استان وجود دارد گفت: کمبود بودجه و دیده نشدن توسط رسانه‌های گروهی، مشکل اصلی است.

این مسئول بیان کرد: به رغم کمبود بودجه تاکنون با همت و همراهی اعضای هیات در سطح استان و همراهی علاقه مندان و ورزشکاران و حمایت مسئولان ورزشی کارهای خوبی انجام شده است.

رییس هیات: صاحبان صنایع و معادن به یاری دوومیدانی استان یزد بیایند+فیلم

شبانی بیان کرد: برگزاری ۲ دوره آموزشی برای مربیان با حضور ۵۰ نفر و میزبانی مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جزو مهمترین اقدامات امسال است.

وی با تبریک به اعضای هیات دوومیدانی شهرستان یزد به دلیل قبول مسئولیت برای همکاری و انجام وظایف افزود: برای موفقیت به همکاری و همدلی و داشتن برنامه و نقشه راه مشخص بر اساس ظرفیت‌ها نیار مبرم است.

رییس هیات دوومیدانی استان اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و جلب همکاری بخش خصوصی و خیران به عنوان حامیان مالی و همچنین توجه به آموزش، اطلاع رسانی و امور فرهنگی باید جدی گرفته شود.

شبانی بیان کرد: استعدادیابی با همکاری مدارس، برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی و ارزش نهادن به جامعه هدف در بخش‌های مختلف جزو موارد مهمی است که باید همواره مورد عنایت قرار گیرد.

وی از هیات دوومیدانی شهرستان یزد و مناطق مختلف استان که برای معرفی، گسترش و کسب افتخار تلاش مضاعف دارند قدردانی کرد و گفت: زمینه فعالیت در این ورزش پایه و موثر و کمک به سایر رشته‌های ورزشی در استان وجود دارد.

این مسئول به اهمیت دیده شدن ورزش دوومیدانی استان به خصوص در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی اشاره کرد و گفت: باید برای جلب و جذب حامیان مالی و کمک به توسعه و افزایش افتخارات استان در این رشته تلاش جدی صورت گیرد.

اعضای جدید هیات شهرستان یزد

در این نشست و طی احکامی، سیده حمیده وزیری به عنوان مشاور هیات، طیبه خواجه بافقی نایب رییس بانوان، اعظم زارع بنادکی مسئول کمیته توسعه داوران، پریسا رفیعی مسئول کمیته استعدادیابی، زهرا ابوطالبی مسئول کمیته توسعه روستایی، مطهره خانی مسئول کمیته توسعه دانش آموزی، آمنه پارسائیان مسئول کمیته انضباطی، عبدالعلی خلفی مسئول کمیته مربیان، غلامرضا رضایی مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات، احمد زارع کمالی مسئول کمیته مسابقات و کاظم سبحان زاده مدیر روابط عمومی معرفی شدند.

رییس هیات: صاحبان صنایع و معادن به یاری دوومیدانی استان یزد بیایند+فیلم

مطابق آمارهای منتشره سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) یزد سه هزار و ۷۰۰ پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی ۸۰ هزار میلیارد ریال و با حدود ۱۰۰ هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد و یزد در حالی که ۱.۱ درصد جمعیت کشور را داراست ولی به لحاظ تولید صنعتی ۴.۴ درصد سهم این بخش را در اختیار دارد.

یزد به عنوان چهارمین استان صنعتی و دومین استان معدنی کشور شناخته می‌شود که در تولید محصول کاشی و سرامیک رتبه نخست، محصول نساجی با ۲۵ درصد تولید جایگاه دوم و تولید فولاد در جایگاه سوم قرار دارد.

هم اکنون بیش یک هزار نفر در ۲ بخش آقایان و بانوان در دوومیدانی استان یزد فعالیت دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha