۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85177827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانداران نقاط ضعف حوزه های انتخابیه را احصا کنند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: فرمانداران استان باید نقاط ضعف حوزه های انتخابیه خود را احصا کنند و با خرد جمعی برای رفع آنها تدبیر اتخاذ شود.

"مجتبی عبداللهی" شنبه شب در نشست ستاد انتخابات استان البرز تاکید کرد: همچنین دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید در راستای تبیین دستاوردها و آگاهی بخشی به مردم با اقشار مختلف جامعه نشست و هم اندیشی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با دعوت از مدیران استان به بررسی نقاط ضعف و قوت برگزاری انتخابات ادوار گذشته می پردازیم، افزود: اولویت ما برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت آحاد مختلف مردم است و لازمه افزایش این حضور، کسب رضایتمندی مردم است.
عبداللهی گفت: باید گوش شنوای طیف های گوناگون فکری باشیم و با بیانی روشن و شفاف نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام کنیم.

فرمانداران نقاط ضعف حوزه های انتخابیه را احصا کنند


استاندار البر بیان کرد: بر این باور هستم که در سایه همدلی و انسجام می توانیم انتخاباتی پرشور، با صلابت، سالم و کم نظیر طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در استان برگزار کنیم.
" حسن مددی " دادستان عمومی و انقلاب کرج نیز در این نشست افزود: برگزاری این جلسات که با تدبیر استاندار البرز با جدیت دنبال می‌شود، تبادل تجارب و بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات ادوار گذشته صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: امید است که با وحدت و همدلی شکل گرفته، انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان البرز به خوبی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha