اعلام انزجار علیه اهانت‌کنندگان به قرآن در چهارمحال و بختیاری ادامه یافت

شهرکرد- ایرنا- اعلام انزجار علیه اهانت کنندگان و محکومیت اهانت به ساحت قدسی در روز یکشنبه اول مردادماه در چهارمحال و بختیاری ادامه یافت.

به گزارش ایرنا، مداحان و عزاداران سید و سالار شهیدان در آیین‌های عزاداری با در دست گرفتن قرآن، از اهانت‌کنندگان به قرآن اعلام بیزاری و انزجار کردند.

همچنین‌ گروه‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان در اروپا را محکوم کردند.

روز جمعه نیز پس از اقامه نماز، مردم نمازگزار با برگزاری راهپیمایی، هتک حرمت ساحت قدسی قرآن در اروپا را محکوم کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز روز یکشنبه در پیامی، آیات نورانی قرآن را آمیخته با گوشت و پوست جوانان عاشورایی مسلمان دانست و اعلام کرد: دشمنان بدانند، با این اقدامات کور و نابخردانه، ذره‌ای از عظمت قرآن در بین مسلمین جهان خاصه جوانان متدین کاسته نخواهد شد، بلکه نفرتشان از بوی تعفنِ آزادیِ بیان‌تان بیشتر از قبل خواهد شد.

غلامعلی حیدری در این پیام بخش افزده است: دولت سوئد باید در مقابل این اعمال دور از شأن انسانی که با سوءاستفاده از واژه مقدس آزادی در خاک این کشور انجام می‌شود، پاسخ‌گو باشد و بیش از این احساسات و ابهت خیل عظیم مسلمین جهان را به بازی نگیرد.

به گزارش ایرنا، برای دومین بار در چند هفته اخیر عاملان قرآن‌سوزی در سوئد با چراغ سبز پلیس این کشور و پس از دریافت مجوز برای تجمع ضد اسلامی در استکهلم به قرآن کریم اهانت کردند.

۲۸ ژوئن گذشته نیز "سلوان مومیکا" (۳۷ ساله) در استکهلم در نخستین روز تعطیلات عید قربان به ساحت مقدس قرآن اهانت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha