یک‌هزار و ۸۷ مظاهر پیشرفت در کشور شناسایی شد

اراک - ایرنا - مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور گفت: یک‌هزار و ۸۷ مظاهر پیشرفت در کشور شناسایی شده‌ است.

به گزارش ایرنا، سردار «مجید سوری »روز یکشنبه در نشست ستاد پشتیبانی راهیان نور استان مرکزی افزود: شناسایی مظاهر پیشرفت در جمهوری اسلامی در دستور کار این سازمان است و کارگروهی برای پایش مظاهر پیشرفت در کشور طراحی شده‌است.

وی ادامه داد: پیگیری ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی از دیگر برنامه‌های سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج است و در ۵۰۰ نقطه کشور اقامتگاه بوم‌گردی ایجاد شده‌است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور خاطر نشان کرد: پرداختن به جشنواره‌های بومی، محلی، مبتنی بر تولید و سنت‌ها در جاهایی که مورد غفلت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

سردار سوری با یادآوری شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: این ویروس وقفه‌ای را در زمینه اعزام اردوهای راهیان نور در کشور به همراه داشت اما اعزام این اردوها سال گذشته افزایش یافت و اعزام بیشتر به این اردوها امسال در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: تلفیق اردوهای راهیان نور با اردوهای راهیان پیشرفت از دیگر برنامه‌های این سازمان است و اجرای این مهم با هدف امیدآفرینی و توجه به بحث معنویت در اردوها انجام می‌شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور عنوان کرد: توجه به اردوهای غرب و شمال غرب از دیگر برنامه‌های این سازمان است و پس از ۱۰ روز محرم، ۲۰ روز فرصت اجرای راهیان نور غرب، در کشور وجود دارد.

سردار سوری افزود: مناطق عملیات غرب و شمال غرب تاکنون آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته که با توجه به این مهم جهاد تبیین و افشای خیانت‌های منافقین به مردم را به همراه دارد.

وی، اجرای راهیان نور اقشار جامعه را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: در گذشته ۲ قشر دانش آموزی و دانشجویی به راهیان نور اعزام می‌شدند که امسال اعزام سایر اقشار به اردوهای راهیان نور در دستور کار قرار دارد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور ادامه داد: اعزام سایر اقشار به اردوهای راهیان نور با هدف اجرای سیر روایت تخصصی، تولید محتوا و امیدآفرینی انجام می‌شود.

سردار سوری اظهار کرد: قرار دادن نقاط تعالی در سبد گردشگری مردم از دیگر برنامه‌های سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج است و تلاش می‌شود ظرفیت‌های استان‌ها در این حوزه شناسایی شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha