۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85178322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: اسراییل یک رژیم فاشیستی است/ مقاومت توان مقابله با آن را دارد + فیلم

تهران - ایرنا - یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه اسراییل یک رژیم فاشیستی است، تاکید کرد که این جنبش حامی و پشتیبان رزمندگان مقاومت در کرانه باختری خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، «خلیل الحیه» در سمیناری با عنوان «حرکت به سمت تدوین یک طرح ملی فراگیر و رهبری یکپارچه برای مقابله با کابینه فاشیست شهرک نشینان» تاکید کرد که مساله فلسطین، کانون مسائل سیاسی در کل منطقه است و همچنان شاخصه مرحله تاریخی کنونی خواهد ماند.

وی گفت که سران رژیم صهیونیستی نباید در پایتخت های اسلامی و عربی مورد استقبال مقامات قرار گیرند.

الحیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما می خواهیم که برادران رزمنده در جبهه مقاومت در کرانه باختری، ما را حامی و پشتیبان خود بدانند.

وی با اشاره به قدرت رزمندگان مقاومت افزود: درست است که اسرائیل یک رژیم فاشیستی است اما ملت فلسطین توانایی مقابله با آن را به هر طریقی که لازم باشد، دارد.

عضو دفتر سیاسی حماس ادامه داد: ما خواستار وجود یک نگاه ملی و فراگیر میان همه طرف های فلسطینی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حکومت فاشیستی آن هستیم.

وی همچنین بر علاقه مندی مردم و گروه های فلسطینی به موفقیت نشست دبیران کل این گروه ها که قرار است در قاهره پایتخت مصر برگزار شود، تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha