۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85178343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیزش گرد و خاک برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از صدور هشدار سطح زرد برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: طی این روزها وزش باد شدید خیزش گرد و خاک و انتقال ذرات گرد و غبار را برای استان به همراه دارد.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان هفته آسمان استان صاف در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید است.

وی ادامه داد: در این مدت به ویژه برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه نه تنها وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک می‌شود بلکه شرایط برای انتقال ذرات گرد و غبار به استان مستعد است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کیفیت هوا در روز شنبه برای گروه‌های حساس ناسالم بود، تصریح کرد: همچنین کاهش دید افقی در شهرکرد گزارش شد.

نوروزی با اشاره به استقرار توده هوای گرم تا پایان هفته در استان، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شلمزار و کوهرنگ با ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و لردگان با ۴۰ درجه گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha