۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85178394
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

هوای گرم و مرطوب تا فردا در گیلان تداوم دارد

۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85178394
هوای گرم و مرطوب تا فردا در گیلان تداوم دارد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: توده هوای گرم و مرطوب تا شامگاه فردا (دوشنبه) در استان استقرار دارد.

آرش نبی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر جوی غالبا پایدار در مناطق مختلف گیلان طی امروز و فرداست و بر این اساس آسمان استان طی این مدت آفتابی است.

وی افزود: از اواخر وقت فردا "دوشنبه" با نفوذ توده هوای کم و بیش ناپایدار به تدریج شرایط برای افزایش ابر، کاهش نسبی دما بین ۲ تا پنج درجه سانتیگراد در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و کاهش دما تا چهارشنبه مهیا می‌شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه بیشترین فعالیت این توده هوای کم و بیش ناپایدار، برای روز سه‌شنبه هفته جاری پیش بینی شده‌است، اظهار کرد: انتظار میزان بارش زیاد را نداریم و ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر و کاهش نسبی دما خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: کمترین دما طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵ درجه در دیلمان و بیشترین دما با ۳۶ درجه در ازبرم شهرستان سیاهکل ثبت شده ضمن اینکه دمای امروز رشت مرکز گیلان در کمترین ساعت به ۳۳ درجه خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه دریا امروز "یکشنبه" تا بعدازظهر فردا "دوشنبه" با بیشینه ارتفاع موج نیم متر برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است، اضافه کرد: فعالیت های دریانوردی از عصر فردا تا چهارشنبه غالبا نامناسب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha