تعیین تکلیف ملی‌پوش ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی با مبارزه رودرو

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ بلگراد با صلاحدید کادر فنی با برگزاری رقابت درون اردویی معرفی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در نظر دارد جهت شرکت در مسابقات جهانی صربستان، یک مسابقه انتخابی در تاریخ ۱۷ مردادماه مابین سجاد ایمن‌طلب و دانیال سهرابی برگزار کند.

سیددانیال سهرابی دارنده مدال طلای امیدهای جهان در وزن ۶۷ کیلوگرم در مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان در وزن ۷۲ کیلوگرم به روی تشک رفت و به مدال طلا رسید. این مدال در حالی به دست آمد که غنی‌زاده حریف آذربایجانی او به خاطر مصدومیت حاضر به رقابت در دیدار نهایی نشد.

در سوی دیگر سجاد ایمن‌طلب دیگر مدعی این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا و وهبی امره ترکیه به مدال نقره رسید. موفقیت این ۲ فرنگی‌کار موجب شد تا کادر فنی یک رقابت مستقیم درون اردویی برای تعیین تکلیف وزن ۷۲ کیلوگرم برگزار کند.

هنوز شرایط این مسابقه برای سهرابی و ایمن‌طلب در رقابت مستقیم این ۳ فرنگی‌کار اعلام نشده است.

پیش از این حضور پویاد دادمرز در وزن ۵۵، ایمان محمدی در وزن ۶۳، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲، ناصر علیزاده در وزن ۸۷، محمد هادی ساروی در وزن ۹۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در تیم ملی کشتی فرنگی قطعی شده است.

برای وزن ۶۰ کیلوگرم نیز به احتمال فراوان از بین مهدی محسن‌نژاد و امید آرامی، محسننژاد این شانس را دارد که برای دومین سال پیاپی دوبنده تیم ملی را در پیکارهای جهانی بر تن کند.

مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال جاری روزهای ۲۵ شهریور تا ۲ مهرماه به میزبانی شهر بلگراد در کشور صربستان برگزار خواهد شد که این دوره از مسابقات نخستین مرحله کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha