۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85178502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوزستان میزبان لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: میزبانی دور رفت رقابت‌های لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور به خوزستان واگذار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا رمضان جمالپور در این خصوص بیان کرد: دور رفت مسابقات لیگ منطقه ای کشتی آزاد و فرنگی کشور در رده سنی نوجوانان با حضور تیم های خوزستان، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این پیکارها را ۱۹ مردادماه سال جاری عنوان کرد و افزود: رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و نهایی بصورت ضربدری و با حضور تیم برتر هر گروه انجام می شود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: مرحله نیمه نهایی و فینال کشتی فرنگی روز چهارم شهریور و کشتی آزاد روز پنجم شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی افزود: کشتی خوزستان در رده های پایه همواره جزو برترین های کشور بوده و کشتی گیران استان حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

جمالپور با اشاره به حضور هفت کشتی گیر و ۲ مربی خوزستانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: علی احمدی وفا، محمد عشیری، رضا قیطاسی، احمدرضا محسن نژاد، اهورا بویری، علیرضا عبدولی و میثم شاکری به عنوان کشتی گیر و ملک محمد بویری و آرین قاسمی به عنوان مربی در این اردو حضور داشته و خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کنند.

وی در ادامه به رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان انتخابی باشگاه‌های خوزستان اشاره کرد و افزود: در پایان این مسابقات که با حضور ۱۱۴ کشتی گیر از ۱۴ شهرستان در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد، تیم باشگاه فرهنگی ورزشی نفت‌ مسجدسلیمان (الف) با کسب ۱۲۷ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و پس از آن تیم‌های هیات کشتی اهواز (الف) با ۱۰۷ امتیاز و هیات کشتی شوشتر (الف) با ۸۶ امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است بیش از ۱۰ هزار نفر در خوزستان در رشته کشتی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha