۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 2169
کد خبر: 85178572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان سردشتی اهدا شد

۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبر: 85178572
۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان سردشتی اهدا شد

مهاباد - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: ۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا شد.

به گزارش ایرنا، حسین خضری روز یکشنبه در حاشیه آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت افزود: هر کدام از این جهیزیه‌ها شامل اقلام ضروری برای زندگی از جمله یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی است که از کالاهای با کیفیت خریداری شده است.

وی اضافه کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۴۵۰ میلیون ریال است و تاپایان سال جاری ۲ مرحله دیگر اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: سال گذشته نیز ۹۶ سری جهیزیه کامل شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به نوعروسان این شهرستان اهدا شد که ارزش هر سری ۲۸۰ میلیون ریال بود.

وی یادآور شد: اهدای جهیزیه به نوعروسان از طرف این نهاد هر سال در چند مرحله با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی، تسهیل در امر ازدواج، کم هزینه و پایدار انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این نهاد آماده دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی برای تامین جهیزیه نوعروسان در این شهرستان است.

خضری با دعوت از خیران نیکوکار برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان گفت: حمایت‌های کمیته امداد از نوعروسان و زوج‌های جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی برنامه‌های مشاوره‌ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است، در این شهرستان چهار هزار و ۱۵۰ نفر زیر پوشش چتر حمایتی نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha