بسیجیان یزد یک هزار بسته تبیینی ویژه محرم تولید کردند

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی سپاه الغدیر یرد گفت: به مناسبت ماه محرم یک هزار بسته محتوایی تبیینی و تبلیغی شامل پوستر، کلیپ و متن توسط بسیجیان استان تهیه و در فضای مجازی برای استفاده کاربران بارگذاری شد.

سیدحسین راسخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محتواهای فرهنگی و تبلیغی در خصوص ماه محرم توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری سایر اقشار تولید و بارگذاری شده است.

وی با تسلیت محرم حسینی ادامه داد: به مناسبت ایام شهادت مظلومانه حضرت امام حسین (ع) و یاران و اصحاب با وفای ایشان در یک هزار پایگاه مقاومت بسیج برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در حال برگزاری است.

این مسئول بیان کرد: در آیین های تبیینی و تبلیغی با حضور استادان حوزه و دانشگاه و کارشناسان فرهنگی به درس‌ها و عبرت‌های کربلا و عاشورا و فلسفه قیام سرخ حضرت سیدالشهدا (ع) پرداخته می‌شود.

بسیجیان یزد یک هزار بسته تبیینی مخصوص محرم تولید کردند

راسخی بیان کرد: یکی از مهمترین نیازها در فضای مجازی در خصوص مسایل مختلف به خصوص ماه محرم ضرورت وجود محتواهای غنی تبلیغی و تبیینی است که با همکاری سایر تشکل ها در این زمینه اقدام شده است.

وی تصریح کرد: برنامه های بسیج در پایگاه‌های مقاومت شهری و در مناطق روستایی محدود به دهه اول ماه محرم نیست و برنامه‌ها تا پایان ماه محرم و صفر با همراهی مردم و مشارکت بسیجیان استان ادامه دارد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha