بیش از پنج هزار میلیارد ریال اموال توقیفی درآذربایجان‌غربی تعیین تکلیف شد
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال (۵۳۰ میلیارد تومان) اموال توقیفی انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان در چهار ماه گذشته از سال‌جاری تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی‌، ناصر عتباتی عصر یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: این امر با ورود دستگاه قضایی استان، انجام بازدیدهای منظم از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و برگزاری جلسات مستمر و همکاری و همراهی مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان محقق شده است.

وی افزود: فقط در تیرماه سال جاری با مجوزهای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری ۲۴۸ میلیارد تومان ماشین آلات سنگین راه سازی و معدنی و کشاورزی اعم از لودر، بیل مکانیکی و ماشین آلات سنگین کشاورزی که مدت زمان طولانی در محوطه گمرک بازرگان توقیف شده بود، جهت توسعه فعالیتهای عمرانی، معدنی و کشاورزی استان با مجوزهای قضایی فروخته شد و در اختیار بهره برداران قرار گرفت.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ با اشاره به کمک‌های دادستان مرکز استان و مدیرکل بازرسی استان در تعیین تکلیف این اموال اضافه کرد: موضوع تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی یکی از برنامه های مدون و مستمر استان است که طبق دستور رییس قوه قضاییه به صورت مرتب و منظم پیش می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha