۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳
کد خبر: 85178746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهار آتش سوزی برج مسکونی در کرمان/هفت نفر نجات یافتند

کرمان - ایرنا - مدیر عامل سازمان  آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از عملیات برای مهار حریق یک واحد مسکونی در شهر کرمان و نجات هفت نفر از میان دود و آتش خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان، ابراهیم بابایی اظهار داشت: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک برج مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌ های ۶ و یک را به محل حادثه در خیابان شهدای دارلک اعزام کرد.

وی افزود: با حضور سریع آتش‌نشانان در محل با فریادها و درخواست کمک ساکنین که در دود و آتش گرفتار شده بودند مواجه شدند، که سریعا نجات جان ساکنین در الویت قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان بیان کرد :آتش نشانان سریعا با لوله گذاری و آبرسانی، حریق که در یک واحد مسکونی در طبقه سوم به وقوع پیوسته بود، مهار کردند. همچنین آتش سوزی در داکت‌های انتقال تأسیسات مهار و از سرایت حریق به سایر واحدهای این برج مسکونی ٢۴ واحدی جلوگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با عملیات مهار حریق، عملیات تخلیه و همچنین نجات ساکنان طبقات مسکونی که در دود و آتش گرفتار شده بودند و هر لحظه احتمال داشت دچار خطرات جبران ناپذیر جانی شوند توسط آتش نشانان انجام شد و در مجموع هفت نفر از میان دود و آتش نجات یافته که در این بین چهار کودک حضور داشتند و خوشبختانه به هیچ یک از ساکنین این برج مسکونی آسیبی نرسید.

بابایی ادامه داد: آتش نشانان با کاوش و جستجوی خانه به خانه در این برج مسکونی از سلامت و محبوس شدن احتمالی ساکنین اطمینان حاصل کرده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی کرمان در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha