تردد در مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر ۱۳ درصد افزایش یافت

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: هشت میلیون تردد در محورهای ورودی و خروجی این استان از اول سال تاکنون ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال چهار میلیون و ۶۴ هزار و ۱۱۳ تردد در مبادی ورودی و چهار میلیون و ۸۵ هزار و ۳۴۴ تردد در خروجی استان به ثبت رسید.

وی درباره پرترددترین محورهای استان افزود: در این مدت یک میلیون و ۶۴۰ هزار و ۲۹۰ تردد در محور کنارتخته- دالکی و بالعکس، یک میلیون و ۴۰ هزار و ۳۰۶ تردد در محور جم- فیروزآباد و بالعکس و ۹۰۰ هزار و ۵۹۴ هزار و ۷۵ تردد در محور دیلم- هندیجان و بالعکس ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر بااشاره به ضرورت هوشمندسازی جاده‌های استان یادآورشد: ۶۰ سامانه ترددشمار، ۶۴ دوربین نظارت تصویری، ۱۹ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان بوشهر فعال است.

اخترشناس گفت: مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha