۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85179111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز مایع در خراسان شمالی ۴۰ درصد کاهش یافت

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85179111
مصرف گاز مایع در خراسان شمالی ۴۰ درصد کاهش یافت

بجنورد ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: چهار هزار و ۳۶ تُن گاز مایع طی چهار ماهه امسال در استان توزیع شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد کاهش یافت.

سیدرضا احمدنیا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مصرف روزانه گاز مایع در استان به طور میانگین بیش از ۳۳ هزار کیلوگرم است.

وی درباره کاهش میزان مصرف گاز مایع در استان افزود: ساماندهی توزیع این سوخت یکی از علت ها است و پیش از این مالکان خودروها می توانستند به هر میزان از این سوخت استفاده کنند اما اکنون مصرف این سوخت ساماندهی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی تصریح کرد: متقاضیان دریافت گاز مایع باید در سامانه ثبت نام کنند.

توزیع ۱۳۲۰ کیلوگرم گاز مایع میان هیات‌های عزاداری

احمدنیا درباره توزیع گاز مایع در میان هیات های عزاداری استان گفت: یک هزار و ۳۲۰ کیلوگرم گاز مایع دهه نخست ماه محرم میان هیات های عزاداری استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این میزان سوخت در قالب ۱۲۰ سیلندر گاز مایع برای مصرف در هیات های عزاداری توزیع شده است افزود: توزیع گاز مایع ادامه دارد و با هماهنگی‌ و تایید سازمان تبلیغات اسلامی استان، این سوخت در اختیار هیات ها قرار می گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: محدودیت و کمبودی برای تامین و توزیع گاز مایع میان هیات های مذهبی وجود ندارد و این اقدام تا پایان ماه صفر تداوم دارد.

ویافزود: هیات های مذهبی و موکب‌ ها برای دریافت سیلندر گاز مایع مورد نیاز به سامانه به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به‌منظور ساماندهی توزیع گاز مایع، شفاف سازی عرضه، شناسایی مصرف کنندگان مجاز گاز مایع، جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و تامین منافع مردم و دولت اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha