به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاعرسانی جمعیت هلالاحمر، بابک محمودی اظهارداشت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده میشود.
وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزههای مختلف بیمه، درجهبندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاهها، مراکز عملیاتی و سایر امور راهاندازی شده است.
محمودی افزود: امدادگران استانهای آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان رضوی بیشترین تماس تلفنی را با سامانه داشتهاند.
سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: بیشترین دلیل تماس امدادگران نیز مربوط به ابهامات بیمهای، امریه سربازی و حقالزحمه بوده است.
پسامانه پاسخگویی به امور امدادگران، با شماره ۱۱۲_۰۲۱۶۴۰۴۲۱۰۰ از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت اداری، آماده پاسخگویی به ابهامات امدادگران است.
نظر شما