راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران/روزانه به ۴۵۰ امدادگر پاسخ داده می‌شود

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران، از پاسخگویی به ۴۵۰ سوال امدادگران در این سامانه به‌صورت روزانه خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهارداشت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزه‌های مختلف بیمه، درجه‌بندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی ‎و سایر امور راهاندازی شده است.

محمودی افزود: امدادگران استان‌های آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان رضوی بیشترین تماس تلفنی را با سامانه داشته‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: بیشترین دلیل تماس امدادگران نیز مربوط به ابهامات بیمه‌ای، امریه سربازی و حق‌الزحمه بوده است.

پسامانه پاسخگویی به امور امدادگران، با شماره ۱۱۲_۰۲۱۶۴۰۴۲۱۰۰ از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت اداری، آماده پاسخگویی به ابهامات امدادگران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha