مشکلات چهار دهه گذشته پایتخت در بازدید های میدانی اعضای شورای شهر بررسی می‌شود

شهرری - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی ازموضوعاتی که ما در بازدیدهای میدانی دنبال می کنیم؛ بررسی مشکلات و مسائلی هست که بیش از چهار دهه در پایتخت سابقه دارد.

به گزارش ایرنا، مهدی اقراریان روز دوشنبه در حاشیه بازدید شماری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از بافت های فرسوده شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می دانید بافتهای فرسوده و حل این مشکل یکی از دغدغه های بزرگ شهرداری تهران و مسئولین مربوطه است، لذا در این راستا یکی ازموضوعاتی که ما در بازدیدهای میدانی داریم دنبال می کنیم بررسی مشکلات و مسائلی هست که بیش از چهار دهه در پایتخت سابقه دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مناطقی که امروز از آن بازدید کردیم منطقه نفر آباد بود که مشکلات موجود این منطقه را دیدیم و گره های آن را حل کردیم و منطقه دیگری که از آن بازدید کردیم محله قلعه نو دولت آباد هست که با مشکلات موجود آن آشنا شدیم بخشی از آن مربوط به اوقاف و بخش دیگر آن مربوط به عرصه آن که متعلق به فردی است که باید این موضوع پیگیری و حل شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: قرار بر این شد که با همکاری شهردای منطقه و همچنین سازمان نو سازی شهرداری تهران با الگویی که در نفر آباد دنبال کردیم بتوانیم مشکل مردم این محله را هم حل کنیم.

مهدی اقراریان، سوده نجفی، جعفر شربیانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از بافت های فرسوده در مسجد جامع فاطمه الزهرا (س) شهرری با شهروندان دیدار و گفت وگو کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha