۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴
کد خبر: 85179917
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

احتمال جاری شدن روان آب در برخی مناطق استان فارس

۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴
کد خبر: 85179917
احتمال جاری شدن روان آب در برخی مناطق استان فارس

شیراز-ایرنا- هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به احتمال جاری شدن روان آب، رشد ابر های همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق، برخورد صاعقه، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ در مناطق مستعد در ناحیه شرق، جنوب و جنوب شرق هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی استان فارس شامگاه دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه از بعد از ظهر امروز ( دوشنبه ) شروع و تا جمعه ششم مرداد ماه ادامه دارد.

مسعود حقیقت ادامه داد: این سامانه برای بعد از ظهر دوشنبه در منطقه شرقی و جنوب استان به ویژه جنوب شرق، شهرستان زرین دشت، لارستان و منطقه فورگ داراب پیش بینی شده است و سه شنبه سوم مرداد ماه در مناطق شرقی و نیمه جنوبی گزارش شده است.

وی اضافه کرد: این سامانه همچنین از چهارم تا ششم مرداد در مناطق شرقی، نیمه جنوبی، مرکزی به ویژه در منطقه فورگ، لارستان، زرین دشت، گراش و اوز ادامه دارد.

احتمال جاری شدن روان آب و بر خورد صاعقه

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: احتمال جاری شدن روان آب و بر خورد صاعقه وجود دارد و همچنین اجتناب از اسکان و بر پا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها توصیه می شود.

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی فارس در اطلاعیه سطح زرد ۳۱ تیر ماه نسبت به رشد ابر و رگبار پراکنده در مناطق جنوب شرق و جنوب هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha