۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۲۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85179992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی و زوال است

تهران- ایرنا- سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب در سخنانی در شب هفتم ماه محرم گفت که رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی و زوال قرار دارد.

به گزارش ایرنا از العهد، سید حسن نصرالله گفت: آن طور که برخی می‌گویند، امروز بدترین روز در تاریخ رژیم صهیونیستی بوده است و همین امر باعث خواهد شد که این رژیم در مسیر نابودی و زوال باشد.

کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه بخش پیش نویس قانون «لغو برهان معقولیت» را در چارچوب لایحه تغییرات قضایی بررسی و تصویب کرد.

دبیر کل حزب الله افزود: جنگی علیه باورهای مردم منطقه صورت گرفته بود مبنی بر اینکه ارتش اسرائیل شکست نخواهد خورد و این ارتش، ارتش‌های عربی را شکست داده و باز پس گیری اراضی اشغالی ناممکن است.

وی در ادامه گفت: در سال ۱۹۸۲، زمانی که دشمن صهیونیستی به لبنان حمله کرد و وارد بیروت شد، نسلی وجود داشت که معتقد بود این ارتش می‌تواند شکست بخورد.

نصرالله افزود: اعتقاد ما به مقاومت میدانی این شد که در سال ۱۹۸۵ دشمن را شکست داد و تا شکست بزرگ در سال ۲۰۰۰ ادامه یافت و این آگاهی در جهان عرب و رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست ناپذیری ارتش صهیونیست تغییر کرد.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد، مقاومت لبنان با توکل به خدا، مقاومت، پایداری و تحمل زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها توانست دشمنی را که شکست ناپذیر می‌دانستند شکست دهد و آگاهی و اعتقاد بسیاری از مردم را تغییر داد.

وی همچنین گفت: شهرک‌نشینان با بحران‌های متوالی روبرو شدند تا اینکه امروز می‌بینیم در مسیر فروپاشی قرار دارند.

نصرالله افزود: کشوری که در ۲۰۰ سال گذشته بیشترین جنگ را در جهان به راه انداخت و قتل عام کرد، آمریکا است؛ بزرگترین جنایتکار عصر حاضر که مدعی حقوق بشر است.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: خطرناک‌ترین جنگ‌ها، جنگ‌هایی برای کنترل هوشیاری و در نتیجه کنترل ذهن و اعتقادات انسان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha