۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85180076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لزوم همکاری هیات های عزاداری با پلیس راهور در البرز

کرج - ایرنا- رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز گفت: به منظور ایجاد امنیت و روان سازی ترافیکی در ایام عزاداری ماه محرم ،مسئولان هیات های مذهبی ضمن رعایت قوانین با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ " حمداله رحمتی پور" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: برای پیشگیری از بروز راهبندان، لازم است هیات های عزاداری هنگام حرکت در معابر یک بخش از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند.
وی اضافه کرد: هماهنگی مسیرحرکت دسته های عزاداری با ماموران راهنمایی و رانندگی و اعمال تسهیلات ترافیکی در محل، کاهش مشکلات عبور و مرور در معابر اصلی و فرعی را به همراه دارد.
رحمتی پور تاکید کرد: راکبان موتور سیکلت ها نیز ضمن رعایت کامل مقررات لازم است از تردد در اطراف اماکن برگزاری مراسم سوگواری خودداری کرده و ضمن استفاده از کلاه ایمنی از سوار کردن سرنشینان اضافی که خطر تصادفات را افزایش می دهد پرهیز کنند.

لزوم همکاری هیات های عزاداری با پلیس راهور در البرز


وی افزود : با توجه به حرکت هیات های مذهبی در معابر، رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه و تمرکز کافی به رانندگی داشته و مراقب عابران در سطح سواره رو بویژه هنگام شب باشند.
وی ، پرهیز از ورود به داخل دسته های سوگواری در حال حرکت و توقف منجر به سد معبر و توجه به توصیه های پلیس را از دیگر نکات ضروری دانست که باید رانندگان به آن توجه کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ، همچنین از شهروندان خواست در صورت نیاز و وجود موانع ترافیکی، با مرکز فوریتهای پلیس (۱۱۰) تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha