۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85180305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آدم ربایان در نیشابور به دام افتادند

۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85180305
آدم ربایان در نیشابور به دام افتادند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: پرونده گروگانگیری در این شهرستان با دستگیری آدم ربایان ختم به خیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی افزود: یکم مرداد ماه گزارشی مبنی بر آدم ربایی در یکی از خیابان های نیشابور به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستور ویژه برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد افرادی با تهدید وارد یک خانه مسکونی شده و پس از تخریب خودرو سمند، مرد ۴۴ ساله ای را با خودرو سواری خود ربوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: عاملان آدم ربایی درخواست ١٠ میلیارد ریال وجه نقد از خانواده گروگان داشتند که به علت حساسیت پرونده، اتاق ویژه عملیات تشکیل شد.

احمدی افزود: تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود که متهمان اختلافات قبلی با گروگان خود داشته اند همچنین با ردزنی های گسترده مشخص شد آدم ربایان از شهرستان نیشابور متواری شده اند.

وی اضافه کرد: با اقدام های اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان های خراسان رضوی شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی، چهار متهم دستگیر شدند و فرد ربوده شده به آغوش خانوده بازگشت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم دستی، یک دستگاه لب تاب، یک دستگاه عیار سنج سنگ های قیمتی، یک دستگاه قطب نما کشف و خودرو سواری ساینا آنها نیز توقیف شد.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha