۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار به راهداری چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رییس‌جمهور مصوب شد تا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های روستایی استان از محل اعتبارات روستایی و معادل آن از محل اعتبارات استان طی سال‌های ۱۴٠۱ تا ۱۴۰۲ تخصیص داده شود که تا امروز ۷۹۰ میلیارد ریال از این اعتبارات محقق شده است.

به گزارش ایرنا، روح‌الله غلامی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: بهسازی روکش آسفالت، ایمن‌سازی جاده‌های آنتنی‌، بهسازی و اصلاح محورهای مواصلاتی شهرستان‌ها، بهسازی و ایمن‌سازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی را از جمله ۵٠ پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری در استان است.

غلامی ادامه داد: بیشتر پروژه‌های اعتبار گرفته فعال بودند که برای تکمیل آن‌ها از اعتبارات سفر رییس‌جمهور استفاده شد و ما بقی پروژه‌ها از فصل کاری سال گذشته آغاز به کار کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری افزود: بیشترین عملیات‌ها به ترتیب با ۱۳ و ۱۱ پروژه مربوط به شهرستان‌های لردگان و کوهرنگ و کمترین عملیات با ۲ پروژه مربوط به شهرستان کیار است.

غلامی بیان داشت:در حال حاضر پروژه‌های شهرستان شهرکرد ۹۰ درصد، پروژه‌های شهرستان لردگان ۹۵ درصد، پروژه‌های شهرستان بن ۸۰ درصد، پروژه‌های شهرستان بروجن، سامان و خانمیرزا ۵۰ درصد، پروژه‌های شهرستان فارسان۹۵ درصد، پروژه‌های شهرستان کوهرنگ ۸۰ درصد، پروژه‌های شهرستان کیار ۴۰ درصد و پروژه‌های شهرستان اردل ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: امید است مابقی اعتبارات تا پایان سال تخصیص داده شود تا زودتر شاهده بهره‌برداری پروژه‌ها باشیم.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha