۱۳ مرداد؛ زمان برگزاری آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری

تهران-ایرنا- آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ روز جمعه ۱۳ مردادماه در ۳۳ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون داوطلبان شرکت در آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ صبح جمعه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ در ۳۳ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت هشت آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته می شود، همه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

سازمان سنجش در اطلاعیه خود تاکید کرد: داوطلبان جهت آدرس، محل‌ رفع نقص کارت و مندرجات کارت شرکت در آزمون می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳ مردادماه ۱۴۰۲ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبانی که در زمان نام نویسی متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تایید قرار نگرفته، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری کنند.

داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

این داوطلبان می‌توانند سوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org، به این سازمان ارسال کنند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

مشاهده فایل جدول شماره ۱- محل برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید.

مشاهده فایل جدول شماره_ ۲- نشانی باجه های رفع نقص احتمالی کارت شرکت درآزمون کانون وکلا ی دادگستری (اسکودا) سال ۱۴۰۲ اینجا را کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha